FREDAG!!

Äntligen så är skolan över denna vecka, skööönt. Efter skolan så spöregnade det ju, jag och elsa gick då vid trottoaren och gatan var som en bassäng, helt plötsligt så kommer en jäkla bil i fullfart och blöter ner hela mig och Elsa. Gick runt och bar tidningar över huvudet för att det regnade så mycket och dom vart ju dyngsura på en sekund och fan vad jag dampade. Kastade iväg tidningarna och en gubbe i en lastbil åkte förbi just då och as garvade, vilket gjorde mig mer upprörd. Lite kul var det då, förutom att det var as kallt :(

Ikväll ska jag vara med måånga vänner, vi ska ha det myskuuuul. Vi ska kanske vara hemma hos Tessi och chilla några och bara vara där. Inge mer bloggning idag tror jag, men kolla in den endå. KRAM!


Min fina data.


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: