Dålig bloggning

Sommarlov ju, så har ju varnat er för dålig bloggning men lite bloggning är det iallafall :) I söndags var jag på min lillasysters konfirmation, det var as fint! Träffade bland annat William Spetz där, ni vet han lilla bloggen? Så jäkla underbar! Senare efter konfirmationen så åt vi sushi som liksom 'konfirmationsfirande' och gav Renée lite presenter. Efter det så var jag med Pontus och vi åkte till stan där jag köpte en ny klänning och en vit tröja, as snygga. Kommer inte ihåg vad som hände framåt kvällen hehe.

I måndags var vi några hemma hos Niklas och hade det kuuuul. På morognen därefter så var jag med Pontus ett litet tag, våran 8 månadersdag ju hihi. Vi firade den väl inte sådär direkt, ganska dålig dag faktiskt. Sen igår var vi hemma hos Felix några och det blev lite drama mot slutet, eller väldigt mycket men inget som jag vill berätta om.

Imorse så vaknade jag och Pontus vid typ 1 tiden. Vi kollade O.C och åt mackor och sen efter det gick vi ut på en liten snabb promenad i tanto för att vara ute i detta fina väder, helt sjukt! Nu har Pontus gått hem och jag ska äta något sen måste jag typ packa, för jag ÅKER JU TILL LONDON IMORGON! så ingen bloggning på 10 dagar.. hehehe.


Shoppiiiiing!


Sushi middag efter konfirmationen i söndags!


8 månader igår<3


William Speeeetz haha.


Fin konfirmation!


Ny klänning!

KOMMENTARER

- julie

haha! william, han äger ju!

2012-07-04 @ 02:21:38
URL: http://www.plobnrg.blogg.se
- Anna

Hur ska du göra med Bieber konseren då? Biljetterna släpps ju på fredag :)

2012-07-04 @ 14:48:51

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: