Hello world!

Lördag idag, woho! Igår var vi några hemma hos Felix och hade det skoj. Jag och Pontus kom hem vid halv två och gjorde mackor och kollade ett O.C. avsnitt innan vi gick och la oss. Imorse vaknade vi sent och gjorde mackor och ja, kollade o.c haha. Pontus har nu gått och min lillasyster och mamma har åkt till gotland, vilket är segt:( ville också dit men ja, de gick inte. Pontus åker iväg på kryssning ikväll och jag ska vara med tjejerna och vi ska till grönan och kolla Danny, sommarkrysset jippie. Efter det har jag ingen aning om vad som händer.

Imorgon ska jag och Pontus typ gå på dejt, kul va? Han är borta på våran 9 månadersdag så vi ska fira den imorgon och mysa istället, hihi. Det var allt för idag, kanske skriver ikväll. KRAAAAAAAAAAMZ!


Jag och Pontus hade lite kul igår med kritor, hihi.


haha gulliga vi va this morning.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: