Bad update

Det är sommarlov och då blir det inte lika mycket uppdatering, så bli inte arga för att jag inte skriver hehe. Får mycket klagomål på dålig uppdatering men ja, som jag skrev så är det sommarlov så lägg ner. Jag bloggar när jag känner för det och nu var det ett sånt tillfälle (don't mean to be rude babes). Senaste dagarna har jag då varit på Pengarna På Bordet och äntligen har jag guldkortet in my hands. Lol, låter så jäkla fjortis men ah. Var på grönan då igår med Sara, Tessi och Elsa. FYFAN vad kul det var! Dock är jag så otroligt mycket mer rädd för karusellerna än vad jag var för 3 år sen haha. Vi åkte det mesta och det vaaa super kul. Vi åkte den nya attraktionen som heter Twister. Det är en trä bergodalbana. Vi stod där och jag sa att den verkade fett läskig och typ galen för den såg ut att svänga fett mycket och åka mycket upp och ner, tjejerna säger 'det är små barn som åker den, den ser inte läskig ut blablabla' sen när vi åker den så är det ett stup ner och gud vad vi skrek, så den var lite småläskig sådär men stört rolig!


Ikväll ska jag och några sitta på Agnes tak och äta, njuta av varandras sällskap, njuta av sommarlovet och ha KUL! Så måste börja göra mig i ordning nu så vi hörs kanske ikväll men tror inte det, men imorgon nog :) 




KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: