Hello there

Dålig uppdatering, ber om ursäkt verkligen! Igår var jag, sara, elsa och jaqie på Rix fm, så jäkla kul :) Jag och Sara fick våran crush på james morrison, har hört några låtar förut men asså nu när han sjöng live.. guuud vad vi dog. Men det var sjukt kul och Danny var awesome som vanligt och Loreen var bäst fan, gud vad alla skrek och dansade. Senare på kvällen sov jag bara hos Pontus och vi hade det jätte mysigt. Nu idag har vi bara varit ute lite och solat, sen ätit lite hos mig och var nere på bryggan ett tag med John och Niklas. Ikväll ska vi till kristineberg tror jag och chilla ett tag med some friends, vi får se hur det slutar. kram på er, hejdå!


Firade att Sverige kommer vinna EM ikväll, haha vi firade de igår liksom på rix fm :P


James Morrison <3


Lovely Loreen!


DANNY!


Grillen på min kolonilott vid tanto, så fint :)

KOMMENTARER

- Julia

kan du visa alla dina parfymer i ett inlägg?

2012-06-11 @ 22:11:15

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: