Onsdag

Sorry att jag inte bloggade igår. Var otroligt trött och spenderade kvällen hemma hos Anton och kollade på film med några vänner. Tidigare var jag och hämtade baby på arlanda, gud så snygg han var när han kom där alldeles brun och jaaa. Klart så känslig som jag är började jag gråta, vilket jag alltid gör fast jag alltid precis innan intalar mig själv 'gråt inte nu ronya, löjla dig inte blablabla' men jo, klart jag grät haha.

Idag har jag varit med Pontus hela dagen. Vi har haft en mysig dag tillsammans. Promenerade till kungsträdgården och gick i några tält där. Sedan drog vi till H&M för att kolla lite kläder åt oss båda två och jag köpte en byxdress som var jätte fin. Senare åkte vi hem till mig och myste lite och gick sedan ut för att köpa hem mat till oss och min familj. Nu vid halv nio ikväll så började vi kolla på en film som heter 'Tomorrow when the war began', vilket var en otroligt bra film tycker jag. Jag hade typ en klump i magen under filmen för den var så panik! Älsklingen gick för ett litet tag sen och ja, jag saknar honom redan. Att få vara i hans famn och hålla om honom är det bästa som finns och det är nästan jobbigt att vara såhär kär.

Några fåtal gånger har folk frågat mig om jag tröttnat på honom och om jag fortfarande är lika kär som jag var första månaden och svaret är att jag faktiskt är mer kär nu än vad jag var förut och att jag inte alls tröttnat på honom eller oss. Det är klart att ibland är man sjukt irriterad och less på varandra men det är alltid så i förhållanden, vilket gör bandet mellan oss starkare. Så ni som kanske undrar så nej, jag är inte trött på oss and I love him as much as I did before, eller mer rättare sagt :D



1. Tomorrow when the war began
2. Piercing jag fick av Pontus ifrån Spanien. Fick även parfymer, plånbok, iPhone skal, sen tre saker till (:
3. Jag imorse.
4. Älsklingen och jag påväg hem från Arlanda. So happyyy :D

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: