Im so sorry

Förlåt för värsta uppdateringen någonsin! Har varit dålig på blogga denna vecka, kallas
bloggtorka och jag har varit väldigt upptagen. Jedward var ju i Sverige som ni kanske vet
och var och stalkade dom i några dagar, eller två dagar rättare sagt. Resten har jag umgåtts
med min pojkvän och mina vänner och helt glömt bort att blogga, hehe. Träffade som sagt
Jedward och dom är helt freaking underbara! Sjukt söta och så energiska, det är helt sjuuuukt
hur mycket energi dom har. I helgen har jag varit med mina vänner och inte gjort så värst mycket.

Fekke i fredags och nu igår så var jag och några på Techno mässan och stöttade våra vänner som
uppträdde och även Danny var där och körde några låtar, helt sjukt hur grym han är! Det var party
i högalidskyrkan som sagt dårå, Danny was crazzyyyy. Sen i fredags var det väl inte fest men vi
var några hemma hos en kompis och hade det otroligt kul. 

Efter techno mässan igår så gick jag, sara, tessi, elsa och pontus på The Hunger Games som
hade bio premiär i fredags. SÅ JÄVLA GRYM FILM!! DÖÖÖR. Ni måste verkligen se den :)
Idag var det mest en slapp dag, det blev ju som sagt sommartid och vi kom ju hem rätt
sent igår för vi kollade ju på Nattbio som sagt. Pontus sov här och vi vaknade vid ett tiden typ 
och kollade på One Tree Hill och tryckte i oss Nachos med dip. Senare gick vi ut och träffade 
our mates vid zinken och var ute ett tag. Sen drog jag och han hem till mig och fortsatte att kolla
One Tree Hill och åt våfflor samtidigt, det är som sagt VÅFFELDAGEN :DD Sen kom Tessi hit och
hon ska sova här och jag bloggar nu medans hon duschar så hon inte blir sur, hehe.


Jag och älsklingen idag i vårvädret, sjukt najs.


Jag och Sara i väntan på Jedward i torsdags.


John och jag från Jedward :D




GRUPPFOTO.. lol.


Aww


Våffeldagen!!


Me and my babe last night.


Hänger med Danny backstage in church. lol inte backstage men in tha kitchen då haha.


He was awesome!


Hunger games! SÅ BRA!

KOMMENTARER

- Michaela

Hur kommer det säg att du träffar så många kändisar? :P

2012-03-26 @ 16:34:13
- Julie

omg. träffade du Jedward! avundsjuk här ;)

2012-03-26 @ 21:10:38
URL: http://juliesofia.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: