Godnatt till er och min älskling!

Som jag skrev i tidigare inlägg så är jag sjukt trött och as deppig. Pontus vet varför, tack för att du finns här och jag älskar dig mest av allt! Du vet exakt vad du ska göra för att få mig glad när jag väl mår dåligt. Att få känna sig älskad av dig är det bästa som hänt mig och jag fattar inte hur man inte kan älska dig tillbaka. Jag ska alltid vara dig trogen och det finns inga tvivel på att du kan lita på mig, jag är inte sån som sviker dig, vilket jag vet att du har varit med om. Jag älskar dig mest! Godnatt på dig älskling och vi ses imorgon, godnatt på er andra också :)


Haha fattar ni hans meddelande? Lite tidigt för barn och giftermål va? HAHAHA p.s pontus såg din kommentar till
detta inlägg och klart som fan att jag vet att du skämtade :P

KOMMENTARER

- Pontus

HAHAHAHAHA gullefis :) det va ju liksom ett skämt!!

2012-05-24 @ 08:42:04

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: