Hello guys

LÖÖÖÖRDAG!! EUROVISION!! Tagga till!! Igår kväll var vi tjejer i Saras kolonilott och hade det mys med lite pastasallad och dryck. Efter att ha varit där ett litet tag drog vi till resten av folket som satt på långholmen och det var riktigt kul. Såklart kom polisen men det var ingen fara. Pontus och jag kom hem vid kvart i ett och la oss typ direkt för att sova, så stört skönt, länge sen jag var så trött som igår. 

Imorse gjorde jag amerikanska pannkakor till syrran, sophi, och älsklingen. Så gott var det inte men helt okej ändå:) Ikväll är det ju eurovision song contest, ska bli otroligt spännande och jag hoppas verkligen att Loreen tar hem det här, btw så har jag träffat henne! Dock var det as as länge sen när hon var med i idol, men fortfarande coolt :D


Min middag igår! Fruktdieten ;)


När man bara trycker i sig frukt om dagarna så vart jag lite sugen på tjejernas pasta sallad, så stört god :)


Agnes puffeplutt!!


Finisar!

KOMMENTARER

- Michaela

Vad menar du med fruktdiet? :P

2012-05-28 @ 20:35:18
- Annie

Du vet väll att fruktdiet är det sämsta du kan gå på eftersom de innehåller fruktsocker som sedan binder fett! Inte för att du behöver gå på någon diet alls enligt mig! Men så du vet, försök att undvika frukt lite mer, ta ett äpple eller liknande om dagen :)

2012-05-31 @ 01:03:42

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: