Nationella done

Har gjort klart nationella och sitter nu i cafét och väntar på att engelska lektionen ska börja. Lite segt, nationella hela morgonen i Engelska och nu engelska lektion efter lunch, haha. Pannkakor till lunch idag, jag åt typ fem stycken så är så sjukt mätt. Har bestämt att efter skolan ska jag och Pontus träffas hemma hos mig och sen ska vi typ bara åka hem till honom och ha en otroligt mysig kväll, länge sedan vi hade en sån kväll känns det som. Vi kanske ska typ jogga ikväll eller isåfall på morgonen imorgon, vi får se om jag ens orkar det hehe. Har typ blivit twitter addicted igen så jag tycker att ni läsare nu ska följa mig på twitter och så tweetar ni mig så följer jag er såklart tillbaka :)


@TrueSweBelieber

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: