Sommaren är här!

WOHO! Så jävla varmt ute, helt sjukt. Solade idag och jag är fett röd, dock ganska brun om magen :D Var i skolan idag och hade som ett engelska prov och det gick väl bra, bättre än förväntat hihi. Sen efter skolan drog jag iväg till gymmet i en och en halv timma, körde dock inte så jätte hårt. Tre dagar i rad, beach 2012 eller vad.. skoja, kommer aldrig klara att bli fit tills sommarn, eller den är ju här nu men till typ Juni, segt som fan. Fyller år nästa lördag :D Fett taggad, vet dock inte vad som händer men det blir väl något GALET eller bara något super mysigt, we'll see. Ska plugga lite svenska och typ kolla Gossip girl ikväll tror jag, eller så går jag kanske ut ett litet tag, sjukt varmt här hemma med tanke på vädret ute liksom, need some air.


Vackra tanto!

Min fjuniga mage, lol. Ser ni att jag bytt piercing? Den e fin!


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: