Vilket väder!

Gud vad varmt det har varit idag, det är helt sjukt!  Det är fortfarande stört varmt, sitter just nu och solar från fönstret och jag dör. Nationella matte idag dårå, hoppas verkligen på ett förbaskat dumt E istället för ett fult F. Efter skolan satt jag, Elsa och Sara ett litet tag i solen i tanto. Efter det drog jag och träna och träffade på Linisen en snabbis och sen träffar jag jaqe helt random på gymmet så det var trevligt med sällskap! Efter gymmet så lökiga som vi var så gick vi till en bänk i tanto för att sola och snacka lite. Fått färg i facet och på armarna, wohooo sommarn is here typ. Efter detta så är jag nu hemma och har ätit denna 'äckelskitmatsomsergodut' här nedanför på bilden och samtidigt satt jag och kollade gossip girl. Ska plugga snart så gotta go, solen kallar!



Åt banan idag efter träningen och bananen gick av :(

Me right now, lol.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: