Hello Monday!

Hejhej!
Igår kväll sov Sara här och vi kollade bara på O.C och gick ut på en promenad på natten typ och ja, gick runt. Vi hade ätit så jäkla mycket så vi blev tvunga att gå ut ett litet tag. Idag har vi vart i skolan och inte gjort något speciellt. Efter skolan så fixade vi en bok till Sara (skolgrej) och efter det drog vi in till stan. Sara köpte lite kläder och jag köpte ett par örhängen och en navel piercing! Efter vi vart i stan så gick vi hemmåt mot mig igen och åt lite mat och fortsatte kolla O.C. Vi var på säsong 2 avsnitt 16 nu är vi redan på säsong 3 avsnitt 2, wohooo happyyyyyy panik serien number one så bra!!

Sara ska sova här ikväll igen, hon duschar just nu så därför passar jag på att blogga. Imorgon är den längsta skoldagen.. 08.00-16.35 och jag döör vilken panik :( Men snart kommer hon ut ur duschen igen så jag måste skynda. Godnatt på er :)


1. Jag och Sara på lunchrasten och kollar O.C


2. Sara igår kväll när vi var ute på promenad, crazy outfit.


3.Ja.. vi gick ut såhär lol.


4. SKOR JAG VILL HA!?!??!?!" ¤#!"¤ ¤/%&(/ 


5.Navelpiercingen jag köpte, hihilolodflohgo. dålig bild :D


6. Örhängen från H&M, snygga som faaen.


7. Vi åt kladdkaka idag... seriöst ska träna imorgon. Godnatt!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: