Torsdag

Galet fort veckan har gått! Redan fredag imorgon, känns som typ onsdag imorgon haha. Har slutat väldigt tidigt de senaste dagarna. Historia/Svenska lärare och Engelska läraren har varit sjuka så har slutat typ 12 varje dag, as skönt. Igår var jag hemma bara och gjorde ingenting. Låg i sängen och kollade på Heroes och skypade lite med Sara också. Vid 9 tiden så gick jag och Sara ut för en liten joggingtur .. again. Efter det så träffade vi Ivan i typ en timma och bara snackade.

Idag slutade vi vid typ halv elva, då vi åt i skolan och sen drog hemmåt. Låg hemma och chillade och vid tjugo i fyra träffade jag Pontus. Vi var bara hemma hos mig och lagade mat och kollade på O.C. Vi kollade även på Click med lillsyrran. 

Skulle egentligen gått ut och sprungit men är så trött och vill bara gå och lägga mig och sova, så det blir en tidig kväll och förmodligen springning igen på söndag. Ska försöka iallafall, hehehe. 


Har fått ett nytt iPhone skal, woho snyggt.

Moi.

Igår innan springrundan!

Idag när vi skulle laga mat!
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: