last night

Förlåt att jag inte bloggade igår. Igår så var jag med Pontus, Jaqueline, Sascha, Kevin och Anton. Vi sov hemma hos Pontus och somnade typ fem. Vi kollade på tre filmer och chillade galet helt enkelt, väldigt mys!

Idag har jag inte gjort mycket. Vi var hos Pontus hela eftermiddagen och kollade på två filmer och spelade tv spel. Sen åkte jag och Jaqueline hem vid typ fem tiden. Vi käkade en hamburgarmeny på hornstullsgrillen och drog sen hem till mig. Så trött som jag var så somnade jag och lilla jaqie skrev en söt liten lapp till mig om att hon inte ville väcka mig.

Vad jag annars gjort idag så har jag.. kollat på jurassic park och bloggat! That's it.
Är väldigt trött nu och ska nog sova snart, men några fler inlägg kommer nog! puss


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: