My thoughts about 2010/2011

2010 - Finns så mycket jag kan säga om detta år. Sommarlovet var så lyckat, speciellt starten då jag och min käre vän Sara åkte till Grekland med våra familjer tillsammans. Det här året har det hänt mycket. Har kännt lycka och glädje men även kännt mig ganska så besviken och .. sårad. Både ett mörkt och ljust år. Har förlorat vänner men även så har jag skaffat mig så många nya att jag inte ens kan namnen på alla, haha! Tillskillnad från 2009 så har jag det här året levt mitt liv som ungdom, det kan man verkligen säga. Har haft så galet kul och öppnat många nya dörrar, som bland annat festandet. Har träffat så många nya människor och upplevt det mesta som en ungdom ska ha upplevt. Nu går jag inte in på detaljer men festandet är definitivt en stor del. Upplevt lite allt möjligt som kärlek, glädje, hat, tårar, lycka och även en jädra massa vänskap!


2011 - Ser fram emot året så mycket! Starten på året kommer vara så lyckat! Kommer vara med alla mina vänner omkring mig, inte bara nya utan även mina gamla kära vänner. Sen den 13 Januari drar jag och Sara till Egypten, grym start eller vad? I mars fyller min älsklingspojke 17 år och på tal om April, bästa månaden någonsin! 1 april ska jag och Alice till Danmark och se våran största idol, the bieb LIVE! Sen den 6:te april ska vi se Never Say Never 3D premiären här i Stockholm vilket kommer bli awesome! Sen kommer det säkert hända massor med andra saker. Även ett Jonas album kommer ut 2011, och säkert ett Justin album, vilket kommer bli awesome. Sen sommaren 2011 ska jag även till Rimini med mina bästavänner, kan inte vänta är så himla taggad! Jag bara vet att 2011 kommer bli ett sånt lyckat år! Hello 2011 and goodbye 2010!




KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: