snödag + söndag

Köpt en nyårsklänning och BH idag. NICE! Senare var jag med Jaqueline och vi färgade hennes hår, det blev typ svart men AS snyggt! Efter det åt vi middag och sen drog hem till Kevin där vi var med han och Anton. Vi gjorde inte så värst mycket och sen drog jag och jaqie och träffade William och Julia. Vi drog sen tillbaka till Kevin där vi alla sen gick ut och åkte pulka, dock åkte bara Kevin, Sascha och Anton pulka och vi resten kollade på.

Sen självklart ska Anton putta ner en i snön och typ mula en, inte kul! Men jo, lite kul vare! Haha. Sen gjorde vi inte så mycket mer, gick in och värmde oss och kollade på film! Awesome kväll säger jag bara. Imorgon ska jag nog bara vara hemma och chilla, sen på kvällen ska jag träffa Julia och Jaquline, trevligt trevligt!!



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: