jag borde inte.. men gör det endå.



Ni som inte vill lyssna, lyssna inte. Så klaga inte bara för att jag lägger ut den. Trots att albumet kommer ut om mindre än en vecka så är det inte så förvånande att låtarna läckts. "dålig stil mot Justin! hur kan du? blablabla" Jag vet.. Justin gillar inte att låten är läckt men det är lite små fånigt, och när jag redan lyssnat på den ett antal gånger så kan jag lika gärna fortsätta, trots att jag ångrar att jag lyssnade från första början, men inget jag kan ändra nu.


Finaste, snyggaste, gulligaste, sötaste, hetaste, SEXIGASTE killen som lever.. Du är helt enkelt BÄST


KOMMENTARER

- siri

han är verkligen fin Justin! <33 älskar honom så jävla mycket!! den här låten är verkligen fin:) <333

2010-11-17 @ 19:07:41
URL: http://barasiri.webblogg.se/
- C H A L L I E

tror nog att dom flesta har hört den, tycker inte att du gjort nått dåligt. Jag har också hört den och den är underbar! :)

2010-11-18 @ 18:36:33
URL: http://charlottekristoffersson.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: