gaaaaaaaaaaaah

Har pluggat som fan. Spanska, SO och även läst lite i en bok vi ska läsa på Svenskan. Ska börja med musikrecensionen imorgon och även plugga biologi imorgon + träna på kvällen. Nu sitter jag och käkar och är helt jävla död. Och frågorna på frågestunden på min andra blogg bara rullar in (makeawave.blogg.se) , helt sjukt! haha. Ska ta mig lite tid till att svara på frågorna efter detta inlägg sen ska jag duscha och plugga lite mer och sedan vänta till Jersey Shore börjar.

Jag sitter i pyjamas just nu och är deprimerad. Jag vill till KU ikväll men jag är tom på energi, mina ben orkar seriöst inte resa sig från stolen just nu. Medans dom andra käkar tårta och har rolig sitter jag hemma och pluggar, what a no-lifer I am. Men så fåre bli! Agnes säger alltid att jag aldrig får något gjort och bara sitter framför datorn och skiter totalt i KU vilket är osant. Jag har pluggat som en DÅRE idag AGNES och vill till KU och jag vet att DU LÄSER DETTA! Puss på dig.



KOMMENTARER

- guess who?

HAHAHAH love you thodie!

2010-10-17 @ 22:29:05

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: