Inga ord just nu.. inga ord

Tårarna jag gråtit för videon är inte för att jag är olycklig och ledsen, tårarna jag grät är ren lycka rakt igenom. Om jag aldrig får träffa HONOM så kommer jag bokstavligen att ångra mig de resten av livet. En dag så ska vi se, en dag justin.. tro mig jag kommer att satsa allt, precis allt för att få träffa dig. Jag är kär i en kille som inte ens vet att jag existerar och de är hur patetiskt som helst.. Men att bli kär i den här killen är ÄKTA KÄRLEK och man kan faktiskt inte rå för det. Ni haters som inte har en jävla aning om hur de känns att vara besatt av någon så mycket att man gråter och är så jävla kär.. Vilken upplevelse ni missar. SYND säger jag bara! SYND!!


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: