Bieberday tomorrow!

Vid den här tiden för EXAKT en vecka sen hade jag och Alice nästan precis kommit hem ifrån att ha träffat några ur Justins crew och pratat med dem. Fy fan. Och imorgon klockan 7 kommer jag att se never say never 3D.. Jag kommer gråta så in i helvete, ni förstår inte.

Mjo, har lyssnat mycket på hans musik men blir fan rörd varje gång. Och imorgon vid den exakta tiden klockan sju kommer det vara EXAKT en vecka sedan jag stod inne på arenan och såg denna underbara pojke. GAH kommer fan inte klara av att se filmen imorgon, helt klart, kommer dö!

Men men, efteråt ska jag träffa paula och jaqueline, förmodligen pontus å dem sen senare också. Vad som händer, I don't know. Men vi får väl se, hehe! Har även nationella prov imorgon i Engelska, hata #¤%#%&.



KOMMENTARER

- Anonym

vadå pratade ni med hans crew!?

bodde ni på samma hotell?

2011-04-09 @ 13:24:42

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: