It means the world to me

Nu lägger jag inte upp den här bilden för uppmärksamhet eller så. Men jag blir bara så galet glad av att läsa sånt här och veta att det verkligen finns folk där ute som ser upp till mig och mina bloggar, för ja, jag kämpar verkligen! Jag har haft MakeAWave i över ett år och där har jag bloggat runt 7000 hela blogginlägg. Fattar ni hur mycket det är? 

Förut uppdaterade jag runt över 50 inlägg varje dag. Nu är det riktigt kass uppdatering men när jag väl uppdaterar blir det runt 35-40 inlägg. Och jag lägger verkligen ner den tid jag kan på den bloggen, för det är verkligen min dröm! Att kunna blogga om artister, kändisar och speciellt mina idoler. Det är så himla kul! Haha, och det är speciellt mycket roligare när jag hela tiden får beröm för det och vet att folk uppskattar det jag gör.

Den här tjejen har nog nästan följt min blogg längst må jag tro. Hon la till mig på facebook på en gång så fort den kom ut och skriver rätt så ofta till mig. Jag ser INGET problem med det, det är bara jätte kul och gulligt! Och att hon skrev såhär till mig är lite kul, för jag blev lite chockad.

Sen när jag en gång var på skansen sa tre läsare senare på facebook att dem såg mig men inte vågade gå fram och hälsa? Det är lite kul att veta att ''främlingar/läsare'' känner igen en ute sådär. Nu påstår jag inte att jag är känd, för det är jag verkligen inte. Men det är iallafall en bra början på min dröm om man anser så!

Hoppas ni som läser den här bloggen, BieberDream och MakeAWave gillar det jag gör, för jag ÄLSKAR att hålla på med det här :) Pussss!


KOMMENTARER

- ebba bieber

jag älskar dina två bloggar♥

dom är helgrymma!gaash i love them!

och den här också :D

2011-04-05 @ 22:14:55
- Nina

Sant som tjejen säger ju! :) helt klart!

Älskar alla din bloggar,

you're awesome! ♥

2011-04-06 @ 07:36:04
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/
- Siri

Men babe, alla borde gilla dej eftersom att du är en helt underbar människa som jag är så glad att jag har fått lära känna <33 du är så fin, du är så snäll :) <3 massa kärlek till dej Ronie <3 puss o kram

2011-04-06 @ 12:36:10
URL: http://barasiri.webblogg.se/
- emma

Hon har rätt! Dina bloggar är helt grymma ju :) you go girl <3

2011-04-06 @ 17:10:43
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
- emma

Hon har rätt! Dina bloggar är helt grymma ju :) you go girl <3

2011-04-06 @ 17:19:36
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
- Amra

Älskar dej Ronya =)<3

2011-04-07 @ 18:59:29

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: