Ny kategori - One Direction

Tumblr_ljuq3ych1h1qg0x8io1_500_largeTumblr_lk6cosoll11qcm11wo1_500_large


Forever Young- One Direction
''Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we NEVER SAY NEVER''

My new crush! Okej, jag har tidigare vetat om bandet, ibland kom några klipp upp på MakeAWave
men det vart aldrig att jag fastnade för bandet, utan tyckte helt enkelt 'Ah men dem sjunger väl bra!'

Men för runt 2-3 veckor sen när jag satt och kollade in videoklipp hittade jag dem och började lyssna mer
och nu lyssnar jag nästan konstant! Dock har dem ingen egen låt än, utan bara covers men dem kommer
bli så galet stora. Dem var med i talangtävlingen The X-factor i Storbritannien och blev tittarnas favoriter 
fort fort fort, och som Simon Cowell sa: 'Ni är nästa pojkband, ni kommer ta världen med storm!' Helt klart
som fan att dem kommer ;)

Jag menar, dem är ett vanligt pojkband som deltog i en talangtävling och now they're living their dream. 
Så om ni ska klaga, som vissa av er gör om Justin Bieber och Jonas Brothers m.m. av mina idoler så kan
ni lika gärna sticka, för här har ni ingenting att göra isåfall!

Hehe, men iallafall. I tidigare inlägg ser ni en söt kille, brunt lockigt hår, ja det är min favorit det!
Harry Styles, ouff. Fastnade nog först för honom trots att en av killarna är lite lik Justin Bieber.
Kolla bara på Harry, det är han i mitten på sista bilden när alla har kostym.. JAG DÖR nog inte lite!

Nu ska jag inte skriva för mycket men nu vet ni vilka 'One Direction' och yes, dem kommer dyka upp ganska
ofta på bloggen nu.

KOMMENTARER

- mamma

tycker du liam e lik justin!?!??!

2011-04-28 @ 16:48:21

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: