Svar på tal



När du var på justin i danmark, fick man ha med sig systemkamera med tillbehör? :O

Svar: Man fick inte ha en kamera där man byter objektiv. Det får bara vara en enkel kamera typ, 
en sån som man inte kan zooma med händerna med om du förstår vad jag menar. Det var iallafall 
vad dem sa till i Danmark, jag blev ju tvungen att visa min kamera, hehe! Men man kan ju alltid försöka
smyga in den men det funkade typ inte att göra så i Danmark. Varför vet jag inte, hehe! :)

Tumblr_lkdp1x4cv71qb6f1po1_500_large


KOMMENTARER

- Anonym

Aha okej, tog du med dig din? Vet du vad som skulle hända om man tog med en system? Tar dom den eller vadå? Haha förlåt för jag frågar vill veta lix. :)

2011-04-30 @ 18:48:24

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: