Can't he handle the pressure anymore? #cheerupjustin

Tumblr_ljieetzcpj1qiivr5o1_400_large


It just makes me so sad to see him sad
. I want to see him smile. Not a half hearted one, now I mean a real real big Justin smile where he shows his teeth and is super happy. It felt like it was a long time ago I could see that smile for real. Now its almost fake when he's posing with fans on pictures and I can see on paparazzi pictures how fake it is and lately its not even a smile on the pictures.

Its not just the paparazzis that make this, its also we fans. Its kinda depressing that we even can't make him smile, I mean its our job to keep Justin happy and smiling but right now we all failing. Its not like we DONT make him smile. I mean, we make pictures, trending tropics on twitter and so much more for him. But lately its too much for him.

Today it was three years ago Justin got signed by Island Def Jam Records. And im still so damn proud. No words for how proud I am right now, how proud I am today and how proud I allways will be. He's more then just a kid who can sing. But he's not more then a human, he's just a human like everybody else. And why do I keep repeating that he's a human like everyone else? well its because I don't know how much more he can take. It feels like he's slowly breaking down in front of us.

Not just in front of the fans, now I mean in front of everybody. Even his family where he should be as strong as possible to not break down. The problem is that some people don't even see it. I can see it. His smile dosen't even match his eyes anymore, not like it did before. Now the smile is allways there even when he's not happy at all. I think that Justin is way to afraid to break into tears, especially out in front of everybody.

Everything I want right now is that he just dosent give us up or just give up at all and going back to Canada. Not that I think that he will do that but sooner or later it will happen for sure. And if he gives his dream up it will not only break him apart, It will also break us million beliebers apart.

And that's all because of you HATERS and stupid PAPARAZZIS. I seriously hate you all. Its okey that you dont like Justin and talk about him. You may think that it dosen't hurt when you tell us stuffs like: 'how can you like him, he's gay, he's ugly, he can't sing, he looks like a girl, he sings as a girl' and so on.

Its just so pathetic to waste time to just spread the hate, especially to us fans. Because whatever you say to us will we NEVER stop support Justin. At least I won't. Because he's my inspiration, the reason why I believe in things, the reason why I never say never. Right now I can't see a life without him and yes, I know it sounds pathetic but its so damn true. At time I can't believe or imagine a life without him, because he's allready too big part of my life that without him my life isn't worth livin'.

Everybody is expecting so much from him. He's just seventeen years old and that's make me so mad. Like when he played soccer with Barcelona. Then every jelaous hater started say this stuff again like: 'he can't play soccer, he sucks, he cant even keep the ball blablablabl' Well, then I have to ask you, have barcelona asked you to practice with them? Yeah, that's what I thought!

Its just so unnessecery to bring out all your hate on someone that dosen't deserve it. He made it where he is today, he never gave up and he never said never. He did what it took him to come where he is today and he deserve every good word in the world. He don't deserve all the hate because he never did anything wrong? All he does is living his dream and I don't see any wrong with it, so why hate instead of just accept that he is a good singer, earn a lot of money, can get any girl he wants, that he's hot and that he got as much swag that no one of you never will get. 

And why you hate on him is just because you're all just jelaous or something else. I can understand if you don't like his music, I mean everyone got different taste but if you don't like his music why hate him as person? That dosen't make sence, its just immature and ridicilous.

Without him I would still have my family, my friends and so on, but then it will allways be something I would miss. And that would be Justin. Now when he's sad and all stressed up, it just feels wrong. I've never seen him like this and that's why I will support and defending him no matter what. It's our beliebers job to do that. And if we can't make it, no one ever will.

#cheerupjustin ♥
ONCE A BELIEBER, ALWAYS A BELIEBER ♥

Justin is gay? He has actually a girlfriend or dating someone.
Can't sing? Usher and Justin Timberlake fought over him.
Justin ugly? Millions of girls think he's the hottest guy alive♥.
He's weak? He broke his foot on stage and carried on singing.
He's unsuccessful? 17 years old, 29 songs, 3 albums, 9 music videos,1 movie,1 book,filled Madison Square Garden, won 20 awards, allready have 2 tours, 86 shows, and he got 40 million fans. That's RESPECT!


Vad tycker ni resten om det här? Alltså om så som folk behandlar Justin m.m. I texten menade jag inte oss fans som liksom stöttar honom å så, utan de fansen som väntar sig för mycket av honom och t.ex dem som slutade följa honom på twitter för att han klippte sitt hår? Så jävla oäkta så det inte är sant...

Ifall du tar texten måste du länka, för det tog tid att skriva allt det här!

KOMMENTARER

- Astrid

Så jävla fint Ronya, håller med dig upp till 110 % !

2011-04-13 @ 17:39:34
- Elin

Dom som slutade följa honom på twitter och slutade gilla honom eftersom han klippte sitt hår var aldrig riktiga fans.

Fans stöttar honom genom allt, dom slutar inte gilla honom för att han och Selena är tillsammans.



Riktiga Beliebers kommer alltid stå vid hans sida, no matter what! ♥

2011-04-13 @ 17:39:47
URL: http://theincredible.webblogg.se/
- AMANDA

SÅ JÄVLA RÄTT :o

2011-04-13 @ 17:40:44
URL: http://stephanieochamanda.blogg.se/
- cajsa

Håller med dej♥

2011-04-13 @ 17:42:05
URL: http://snicks.blogg.se/
- Matilda

så jävla sant, helt sjukt. Man blir så himla arg.

Jättefin text också, håller med till 110 % :)

2011-04-13 @ 17:46:02
URL: http://prank.blogg.se/
- Fatbardha <3

Asså varenda ord som du har skrivit där är så bra.. du fick mig till och med att gråta seriöst, Sjukt bra text ronya <3

#SUPPORJUSTIN <3

2011-04-13 @ 17:48:23
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
- Sofia

Håller med om allt med paparazzis och haters... kan folk inte bara sluta hata, han gör ju inget fel, han bara lever sin dröm och det är helt otroligt! Han är min inspiration och även om jag pratar om honom för mycket och allt, jag gör det för att jag är så glad för hans skull! För att han är helt otrolig! Han gör verkligen något! Ni som hatar borde se upp till honom i stället, tänka: 'Den killen är såå talangfull! Tänk, han är bara 17 år och lyckas med så mycket! Imponerande!' elr nåt sånt för det är han verkligen! Självklart måste ni inte älska honom, men tänk bara på er själva, har ni vunnit några Grammys, spelat med FCB, har ni över 8 000 000 followers på twitter, kan ni få tjejer att gråta, skratta, svimma bara genom att visa er? Ne, så se upp till honom ist.

Han betyder så mycket för mig och miljoner Beliebers därute... #cheerupjustin

2011-04-13 @ 18:02:15
- tessi

håller verkligen med ronya, skit bra skrivet <3

2011-04-13 @ 18:03:13
- Karin

Håller med dig, så jävla fin text!♥ #cheerupjustin

2011-04-13 @ 18:09:18
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
- Lisa

Sjukt fin text som stämmer till 100%. Allt som jag tycker och känner fick du med i den texten, bra gjort! Always a Belieber

2011-04-13 @ 18:11:15
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
- anna

så jävla rätt. man blir så jävla depp när han är ledsen. han förtjänar inte att vara ledsen :(

2011-04-13 @ 18:24:03
URL: http://theannalife.blogg.se/
- Elin

Sv: Neej tyckte din va asbra ju :) <3

2011-04-13 @ 18:44:33
URL: http://theincredible.webblogg.se/
- Amanda

Sååå sjukt rätt! Håller med till 110% riktiga beliebers stöttar honom och finns alltid, oavsett vad!#cheerupJustin

2011-04-13 @ 18:45:06
URL: http://amwie.blogg.se/
- Anna

håller med 200%!

2011-04-13 @ 18:57:50
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
- Siri

ÅÅHÅH! sjukt bra skrivit.. håller med dig till 100000000000000000000000000% fattar inte VARFÖR alla paps ska vara så himla respektlösa.. och vissa fans också.. fan fan fan vad man blir irriterad... men du har jättefin blogg! kraaam<3

ps. jag var också i danmark som du <3

2011-04-13 @ 19:10:50
URL: http://elizabethh.blogg.se/
- Elin

Sjukt bra skrivet! #cheerupjustin

2011-04-13 @ 19:28:25
- Filippa

Håller med dig!

2011-04-13 @ 19:31:56
URL: http://filipparise.blogg.se/
- linnea

Riktigt bra text! Så otroligt bra skrivet så det finns inte. Jag länkar detta inlägget på min blogg nu också.

Usch, jag tycker så synd om Justin. Förstår mig inte på de "fejkfansen" som slutade följa honom när han klippte sig heller... #cheerupjustin

2011-04-13 @ 19:45:49
URL: http://linneakaremo.blogg.se/
- ebba bieber

omb skitfin text!

håller med till 110%!♥

han förtjänar inte att få all skit!



och det dära att han förlora massa följare på twitter, asså det är ju helt jävla sjukt!

dom var ju inte ens äkta fans, bara ytliga jävlar!

för om man är ett äkta fan bryr man sig inte vad han har för frisyr eller vem han dejtar



ett äkta fan finns alltid där för honom, no matter what♥



#cheerupjustin ♥



2011-04-13 @ 19:53:33
- tina

Så sjukt fint skrivet!! Det är precis så jag känner också. Jag önskar verkligen att dom kunde låta honom va, leva sitt liv och göra det han älskar. Vi beliebers älskar honom och vill mest av allt se honom lycklig, och det känns som att jag har ett stort håll i hjärtat när jag får se honom så där olycklig. Jag vill verkligen inte att han ska bli som britney, hon bröt verkligen ihop när det blev för mycket för henne, så jag hoppas verkligen inte att det blir så för vår älskade justin. Han betyder så sjukt mycket för mig och jag vill hans bästa, vi alla vill! Önskar verkligen att alla haters och att alla paparazzi kunde lämna honom ifred! #CheerUpJustin !!<3

2011-04-13 @ 19:56:09
- alexlove

neeee nu börjar jag gråta !

holer sjukt mykt me ! ! ! <333333333

2011-04-13 @ 20:02:18
URL: http://alexlove.blogg.se/
- Bella

Jag håller med till 100000% gör det något om jag tar texten och skriver den i min blogg och på fb? självklart skriver jag att det var du som skrev det och länkar din blogg :)

2011-04-13 @ 20:04:22
- BieberFan

Riktigt fiin text , seriöst jag blev tårögd ! <3

Älskar hans leende ! <33

Kram

2011-04-13 @ 20:06:08
- ronja

Jätte bra skrivet! :)

2011-04-13 @ 20:11:36
- vivian

helt rätt , håller med dig upp till 100 %

2011-04-13 @ 20:23:33
URL: http://daovivian.blogg.se/
- bella

så jävla fin text.. blev seriöst tårögd.. älska honom & kommer att stötta honom no matter what,,<3

precis som du skrev.. om inte justin fanns där så skulle det lixom fattas något,, han har blivigt en del av oss beliebers nu, en del av mig & omb jag älska honom & det han gör!<3

#cheerupjustin

once a belieber, always a belieber <3

2011-04-13 @ 20:33:18
- not a beliber just a beliver

väldigt bra text! du är jävligt bra på att skriva, helt säker på att du fixade engelska uppsatsen ( nationella provet) man hade idag hahahahah!

2011-04-13 @ 20:35:07
- Emma

Håller helt klart med! <3

2011-04-13 @ 20:38:39
URL: http://abelieberlife.blogg.se/
- Hannah

Ronya det är en av dem finaste texterna om JB jag har läst. Varje ord är så sant. Jag håller med dig till 110%<3

2011-04-13 @ 20:40:49
URL: http://hannahsaralovisa.blogg.se/
- karro

Jätte fin text, allt som står i den är sant.

Jag vet inte vad vi kan göra för att justin ska må bättre, men något måste vi komma på. Han kommer väll aldrig vilja åka hem till kanada, men det kanske är det han måste?

Jag tror vi, alla belibers, måste hjälpa honom att förstå vad han behöver, eftersom det bara är han som kan besluta om han vill ta en paus eller inte. Han skulle aldrig låta Pattie eller Scooter göra det.

2011-04-13 @ 20:44:16
- Fanny

HÅLLER MED DIG TILL 100000000000 % :):)<3<3<3<3

2011-04-13 @ 20:48:41
URL: http://selenagomezsite.blogg.se/
- Alicia

2011-04-13 @ 21:10:45
URL: http://alic
- Alicia

Jätte fint allting,

du har så jävla rätt,

hatar alla jävla papparazis och dumma haterz,

justin sad, i'm sad :(

2011-04-13 @ 21:12:21
URL: http://aliciaolausson.blogg.se/
- Nea

Såå sant! Det var skitbra skrivit!! Jag kopierade det sista fetstilta men använder det inte :)

2011-04-13 @ 21:13:42
URL: http://bieberswag.blogg.se/
- Emma

Så jävla bra <3 och så jävla sant! <3

2011-04-13 @ 21:36:39
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
- Amanda johansson

Gud vilken bra text! Blev helt rörd och alla hans haters borde ta och lägga av. Jag har verkligen inga ord hur mycket jag hatar alla paparazzis osv. Kan han inte bara få vara ifred?

Nej, får avsluta denna kommentar innan jag börjar gråta på riktigt.

Men jag älskar Justin och kan inte tänka mig ett liv utan han och hans musik. Hoppas han mår bättre snart.......

2011-04-13 @ 21:50:40
URL: http://Aamandaolivia.devote.se
- Olivia

soo true!! håller med dig. :)

#cheerupjustin <3

2011-04-13 @ 22:02:32
URL: http://oliviasoderberg.blogg.se/
- pm

Håller med varenda ord! Så sjukt bra skrivet Ronya!!

Jag fattar inte varför alla haters ska hacka på honom hela tiden! Låt honom vara och leva sin dröm utan att bli på hoppad av paparazzis!!!

#cheerupjustin <33333

2011-04-13 @ 22:20:30
- JesssicaBieber

Det är så sjukt sant!

Sitter för fan och gråter :'(

Vi kommer hjälpa Justin tillbaka, vi ska hitta det riktigt Bieber-smilet !

<3

2011-04-13 @ 22:41:35
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
- Julia

Sjukt fin text! Jag blev seriöst tårögd redan från dem första raderna! Du har 100% rätt i allt du skrev!

2011-04-13 @ 22:46:55
URL: http://juliagarcia.devote.se
- Emma

ååhh! vad glad jag blir att nån annan också tkr såhär! jag har så mycket mer respekt för dig, som ett fan, som verkligen bryr dig om honom. jag håller med dig till 110 procent och när jag läser det här blir jag verkligen besviken på resten av fansen som inte uppskattar honom för den han egentligen är...wow ronya!! keep it up. du är en äkta belieber!!! LOOOVE.

2011-04-13 @ 22:56:36
- sara

så jävla sant!

2011-04-13 @ 22:59:30
URL: http://neaosara.blogg.se/
- Storiesaboutjb

jääääääääääääääävlar vad fint skriver tjejjen!!!! jag ska länka dig på min blogg!! fyfan vad fint skrivet alltså!!! kolla in bloggen senare: www.sofiestalros.blogspot.com, så kommer du hitta dig ;)<3 PUSSS och jag mår också jättedåligt över dethär :(

2011-04-13 @ 23:01:56
URL: http://storiesaboutjb.blogg.se/
- Sanna

Väldigt bra skrivet Ronya, Du är en talang!

2011-04-13 @ 23:40:41
- Maria

Jag håller så med!! Jättebra skrivet ronya! Kan du inte kopiera till facebook eller nåt så att ännu fler kan läsa och förstå?

Btw du e grymm! :D<3

2011-04-14 @ 00:02:03
- Sofia Eriksson

Håller med dig till 100% ! Det var en jätte fin text. Tycker verkligen synd om Justin just nu. Alla haterz och pap's är på honom 24/7. #Cheerupjustin , #OnceABelieberAlwaysABelieber

#ILoveUJB

2011-04-14 @ 00:12:42
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
- Mimmi

Håller med dig 200% One a belieber,Always a belieber!<333333

#ScrewHaters

2011-04-14 @ 07:29:21
URL: http://senditon.blogg.se/
- Lisa

det är rätt tjejen<3

2011-04-14 @ 07:40:27
URL: http://biebersourche.blogg.se/
- ROFLMAO

OMG!

2011-04-14 @ 10:40:44
- frida

håller med dig till 110%!! skitbra skrivet! <3

2011-04-14 @ 11:34:55
- Paulina

Jag håller med till till 100%, det är sjukt fel att folk vänder honom ryggen för att han klippte sig, MEN, han har förändrats på andra sätt också. T. ex. han är inte lika snäll mot sina fans längre, han bryr sig mindre, mer dryg, han har kört över ens fot och puttat en liten tjej, mer troligt att folk slutade följa honom p.g.a det. Kändisskapet stiger dem åt huvudet, det blir så för alla och det märks mer och mer, även på vår Justin. Jag stöttar honom genom allt, men, om det inte blir en förändring snart så vet jag inte hur det blir framöver.

Hoppas vi får se vårat Biebersmile snart igen:)

2011-04-14 @ 14:09:02
URL: http://bieberthought.blogg.se/
- Vilma

Så grymt fint skriver Ronja!<3

Är skälv en BELIBER och jag började gråta när jag läste och var tvungen att fälla en tår ;')



Jag håller med dig till alla procent ;)

<3

2011-04-14 @ 14:52:06
URL: http://vilmaslife.blogg.se/
- My<3

Så sjukt bra!!

2011-04-14 @ 15:27:40
- T H E R E S E

Tårar. Så jävla fin text. Håller med dig upp till 110 %.

Är det okej om jag tar den och sedan länkar dig? ( har dig även länkad i min meny.. ) :)

Kram.

2011-04-14 @ 16:14:08
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
- Olivia

Håller med till 100% <3

2011-04-14 @ 16:41:29
URL: http://fashionbywallin.devote.se
- Johanna

jag håller med dig. Kan alla bara hålla på att sluta och hata han. Bara för att han är tsm med Selena och klippte sig dom är inga riktiga fans. Men jag kommer alltid vara vid han sida vad han en gör. Och han papparitzin Justin körde på han få faktiskt skylla sig själv!

2011-04-14 @ 16:50:07
URL: http://justinslife.blogg.se/
- Isabella

håller med!

fattar inte hela grejen,

jaa, asså, han är känd, det är klart att han får paparazzis efter sej. men det här är ju föfan överdrivet!

han är 17 år, kan fan inte fatta hur han klarar av all press. jag är en belieber, ja. & jag stöttar honom till 100%.

jag vet inte hur det känns att vara justin, eftersom jag faktiskt inte är den snyggaste & kändaste tonåringen i hela världen.

men fortfarande, vi beliebers är SÅ stolta över våran fina pojke. <3

justin drew bieber, we love u

2011-04-14 @ 19:54:23
- Amanda

SÅ himla sant!!! Riktigt bra skrivet!!!

We support Justin to 110% always! Once a belieber always a belieber!!

2011-04-14 @ 21:13:53
- sofia

håller med dig så sjukt mycket så du anar inte. Han är för f'n en människa, och 17 år! Han måste få vara ungdom också, ha ska inte få så mkt skit av äckligt falska avundsjuka patetiska människor som inte har något liv! Bllir förbannad på paparazzi och haters!

#muchlove till justin & #cheerupjustin



Han behöver ta det lugnt nu, och fansen måste förstå det att han faktiskt måste ta det lugnt. Är man en belieber förstår man det och respekterar honom!

2011-04-14 @ 21:25:11
- Sandra

Asså.. Så sjukt bra skrivet! Jag håller med dig till hundra. :)

2011-04-15 @ 16:43:07
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
- Jessie<3

Jag håller verkligen med dig till 120% (: ÄLSKAR DIN BLOGG ;)

2011-04-15 @ 19:39:21
- Mimmi

Jag håller med dig så himla mycket, jag kan inte beskriva hur jag känner just nu, men det är i alla fall en blandning av att vilja slå till något riktigt hårt och att börja gråta. Justin är mer än en popstjärna, han är en riktig person också, men det har vissa inte fattat. vissa fans drar ju hans armar i led så fort de ser honom?

#Cheerupjustin

2011-04-15 @ 20:56:47
- Rosanna<3

Sjukt bra text, håller med till 1000%<3

2011-04-19 @ 00:31:44
URL: http://rosyy.blogg.se/
- Emmy

så himla fint skrivet!! jag kommer alltid att stötta honom. jag hoppas verkligen att allt det här gör så att han slutar med sin dröm för vi alla ser hur glad han är när han uppträder!! jag hoppas att han fattar att vi alla vi äkta belibers älskar honom jätte mycket och att vi alla kommer att stötta honom igenom allt som har hänt och kommer att hända!!<333

//en äkta beliber.<333

2011-04-24 @ 13:08:34
- Emmy

oj hehe jag menar att jag hoppas att han inte slutar med sin dröm!! <333

2011-04-25 @ 09:58:48

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: