Stänger mitt rimblock


Denbo ft. Klockren - Stänger Mitt Rimblock

Har varit med mina finisar Jaqueline, Pontus och Anton. Vi hade det riktigt mysigt!
Suttit och pratat om gamla vintertider, sommarlovet och massor av annat intressant.
Sen prata vi lite gymnasium å så också, känns konstigt att jag börjar skolan om en vecka!

Pontus och jag åt middag hos mig och jag dog för att jag var så mätt så vi la oss och kollade
på ett Lost avsnitt, det sista avsnittet av säsong 2, here we come season threee! :)

Imorgon blir det kräftskiva, weehåå! Ska bli mysigt att få en liten avslutningsmiddag 
med tjejerna och kanske Pontus. Har inte insett att sommaren redan is over.. helt sjukt
hur fort den gått, fast så säger man ju varje gång när sommaren är nära slutet? lol..

KOMMENTARER

- Elizabeth :)

Får man säga att du är så sjukt j*kla vacker? :')

2011-08-16 @ 17:46:58
URL: http://thelifeofbettan.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: