You got it wrong

542354-9-1312816064414_large
Såg Never say never igår.. fy fan asså, man blir mer kär i honom för varje gång man ser den!


Har inte haft så mycket för mig dom här dagarna då jag inte bloggat.. hehe.
Varit med Pontus, Tessi och Sara och massor av andra kompisar, chillat galet
helt enkelt. Vi har varit hos mig ganska mycket, kollat film, ätit å ja, som sagt
tagit det lugnt helt enkelt.

Sov över hos Tessi inatt och hon sover fortfarande, otroligt! Idag ska jag föförmodligen
vara med Pontus och vad vi hittar på vet jag inte, bara jag får vara med honom så är
jag nöjd :D hiihihhiih.

Juste, som ni märkte i två inlägg nedanför så ser ni att One Direction's singel 
"What Makes You Beautiful" har kommit ut.. DAMN, jag kan redan låten utantill,
helt sjuuuukt hur den fastnar på huvudet. DAAAAAMP!

KOMMENTARER

- Mimmi

Jag Veeeet så sjukt jävla bra!Kär i den haha!<3

2011-08-10 @ 18:44:52
URL: http://senditon.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: