Final Destination

Har kollat fyra av fem filmer nu med Pontus (Final Destination). Fett braa, fast har sett dom förut!
Nu är det bara femman kvar och den har jag inte sett så det ska bli spännande å se :)

Pontus sov här igår och det var  mysigt, har saknat honom fast han egentligen bara var borta från mig
i en dag, men ändå.. Han gick för typ en halvtimma sen och snart ska jag träffa Tessi och vi ska väl till
stan eller göra något annat, vi får se :)

Ni kanske inte vet men igår så var det en stor jävla bilkrock vid hornsgatan/varvsgatan. Det var tydligen stora
lågor upp till två/tre våningar på husen. Inte för att det brann på husen men det var typ en sån stor låga ifrån
en av bilarna. Det var en vanlig bil och en taxi som hade krockat. Jag pontus renee och sophi hann komma dit
när det fortfarande kom massvis av rök ifrån ena bilen och brandmännen släckte den, synd.. ville ju se de 
stora lågorna mohahah *ond*.



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: