God jul!

Igår så var vi ute några och vi drog sen och solade solarium, dock inte jag.. haha. Men det var kul!
Jag måste nog ha världens finaste pojkvän! Så himla gullig julklapp, och ja, jag grät som in i helvete.
Asså det var för att jag vart så glad och sen lite annat, så gulligt!!! Speciellt hur han gjorde ett gulligt
stavfel, så söt! Jag fick ett halsband med en nyckel och ett hjärta på och så skrev han: Du har nykeln till mitt hjärta! 

Han råkade stava nykeln fel och det var såååå gulligt :') Nu är det iallafall jul och Pontus har åkt hemifrån mig
för att fira jul med sin family nurå. Jag och min familj ska till min kusin snart så ah, vi hörs väl senare :)
GOD JUL FÖR FAN!




Pontus äter chips forever alone, haha.



KOMMENTARER

- Pontus (stylees)

Solarium FTW!!!

2011-12-24 @ 17:55:27
URL: http://stylees.blogg.se/
- olivia

aww ni e så söta tillsammans ! God JUL ! ;)

2011-12-25 @ 00:09:27
URL: http://olivialinneak.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: