HELG!

Finallyyy helg, fett skööönt. känns som om att det är söndag dock, men men. 
Igår var vi på fest (jag sara elsa pontus) vid centralplan. Det var fett najs, sköna peeps there.
Jag och Pontus kom väl hem till ett tiden då vi gick och la oss och somnade kanske två. 
Säger bara att killen vi var hos igår hade sån jävla nice lägenhet, hans rum var lika stort 
som min lägenhet typ, eller inte så stort men asså det var sjuuukt! haha.

Ikväll sover väl Pontus här igen, myyys. Vi vet inte vad vi hittar på men förmodligen
parteyyyy again?:D


Believe me, det var större IRL..

KOMMENTARER

- Elisabeth

Hur många läsare har du? Hur lyckades du med att få dem isåfall

2011-12-10 @ 20:30:23
- elsa

TACK FÖR ATT DU KOMMER IHÅG MIG

2011-12-11 @ 00:06:13

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: