Klarar fan inte det här..

Seriously... jag har gråtit väldigt mycket nu, och gråter nu bara av att skriva om det. BUUHUUU!
Ni vet ju att jag och Pontus kollar på Prison Break och vi såg sista verkligen SISTA avsnittet idag,
asså fy fan.. Michael Scofield is dead, can't believe it. Fast jag visste ju att det skulle hända och jag
såg scenen förut när det gick på TV för några år sen men nu.. asså åhhh :'( GRÅT MED MIG NÅGON!

Enough about that, *torkar en tår* lol. Har varit med Pontus efter skolan och sen gick jag på träning
då vi hade lagmöte. Sen så gick jag och Sara hem till Ivan där även Ulf var och Pontus kom sen dit.
Vi garvade en hel del, så roliga videoklipp vi kollade på, hehehe.

Tumblr_lv14cxjrb31qf3dajo1_500_large
Åhh han är död :( Å nej, gud vad jag grät mer av att se bilden.. lolz jag är så töntig! Det är ju bara en serie :(



Funnyy!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: