Thursday

Ska fan sova snart, fast dock så har jag sovmorgon imorgon! hehehe.
Ska träffa Sara och förmodligen Elsa tidigt, kanske Tessi fast hon ska sen följa med Pontus till stan
å handla julklappar. Har typ drogat Mange Bjuder, haha alla är fett oseriösa men jag är seriös, jag älskar den!
Lyssnar på den just nu faktiskt, lolz.

Har idag varit med Tessi, Sara och Elsa. Vi åkte till One Directions gamla hotell där vi hade lite memories med
dom och vi snackade typ fett mycket om old onne times osv. Det var kul, lite emotional dock men det gick bra :)
Efter det träffade vi Pontus och jag och Pontus drog hem till mig och åt och kollade Jersey Shore, säsong 2 yeyy.

Gick sen ut med Renee (min lillasyster) ett litet tag och tog en promenad och snackade lite systertalk, mysigt vare.


åhhh 1D <3


Jag idag, hohoho.



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: