Old time jonas

Det var ett tag sen Jonas Brothers pumpade ur högtalarna. Idag har jag sammanlagt lyssnat på 40 jonas brothers låtar. Trots att jag är sjuk har jag släppt loss som en galning här hemma. Det kändes som lite ''old time jonas'' om ni förstår vad jag menar. Jag fick tillbaka för stunden den jonasfevern som jag hade 2009. När Turn Right kom blev jag tvungen och stänga av för att inte brista ut i tårar, och sån har jag verkligen inte varit senaste tiden. Det har bara varit bieber bieber bieber och inget jonas alls. Det är som jag uteslutit dem ur mitt liv, såklart inte med mening, det är bara the bieb som tagit ganska stor plats just nu. Förut var det tvärtom, hade nästan ingen plats åt att tillägna min tid till att ens lyssna på Justin. It was JONAS all the time!

Helt onödigt att skriva det här, men kände att det var skönt att skriva helt enkelt!

Tumblr_lfozxw1tdc1qea44oo1_500_large
No matter what, you're irreplaceable.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: