igår kväll

Vi var hemma hos norea med jävligt många! Det var kul! Senare drog jag, tessi, tuva, sara och maj till donken i slussen och ja, åt! Träffade även på några randoms som var fula som stryk, men en kille matade mig med pommfritt, hahaha, random! Sen när vi ska till tunnelbanan går den inte förns klockan fem och klockan var halv två -.- så vi fick gå hemifrån slussen i snöstormen och jag bodde ända borta i hornstull medans dem andra bor i zinken/mariatorget, haha inte långt alls men lite kusligt vare!

Idag ska jag och några sova hos Pontus o typ ha filmkväll! NICE!

Vilken heting!!

KOMMENTARER

- sara

förlåt ronya att jag inte frågade om du kunde sova hos mig, trodde att du skulle sova hos tuva! annars hade du sjävklart kunnat sova hos mig!!!

2011-01-05 @ 19:35:23

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: