torsdag + fredag + lördag

Torsdag: Igår, ja! då hände inte mycket. Vi var på en fest i kungsholmen som var ganska okej. Julia sov sen hos mig och vi kollade på desperate houseqives till typ halv fem på morgonen!

Fredag: Träffade Pontus, Jaqe, Jennifer, John, Nikie, Edvin, Kevin, Anton och Julia. vi gjorde inte så mycket. Vi tråkade och sendrog vi till en fest i Örnsberg där det inte var så värst mycket drag men nice var det iallafall! Vi hade iallafall någonting att göra. sen så åkte vi till hornstull där inte mycket hände, lite snöbollskrig typ och sen drog vi och käkade på donken o blblabalbal, orkar inte föklara. Men så såg min kväll igår ut iallafall.

Idag: FEST!!!! Har även uppdaterat på bieberdraem idag, hihi!  Nemen ikväll är det iallafall fest i Gröndal och fy fan vad vi ska tagga. Typ sista festen på hela lovet, syyyn d :( Men det har varit entt ganska så lyckat lov trots allt, fått några nya vänner och även kommit närmre några andra. Finfint!

Hade match idag också, men är så galet sjuk faktiskt. Svullen i halsen och kan knappt prata, så får ligga och ladda i sängen hela dagen för den här kvällen tänker jag inte missa!!



Jag dricker Oboy:) haha!

KOMMENTARER

- hannah

vad tycker din föräldrar om att du festar så mkt?

2011-01-08 @ 22:37:45

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: