yesterday, today and tomorrow!

NYÅR: Först åt vi middag hemma hos Agnes med våra familjer (jag, sara och agnes) Det var gott gott! Sen åkte vi hem till Ellen där det var fest, det spårade ganska så totalt! Polisen och allt kom, men sen när alla jobbiga typ dragit och alla snälla o kära var kvar vart det ganska så kul. Själv somnade man vid fyra tiden och sen klockan nio blev alla utslängda, haha! Firade dock tolvslaget på västerbron, otroligt vackert!!

IDAG:
Inte gjort mycket, vaknade runt typ halv tre tiden och paula drog här ifrån runt typ halv fyra. Klockan fem mötte jag upp Jaqueline och vi käkade. Sen drog vi hem till henne där jag typ däcka för jag var så trött. Sen kom William och strax efter det kom Pontus, Anton och Edvin. Myspys! Senare gjorde vi inte så mycket, drog hem till Miriam och Norea och chillade där och snackade om gårdagen.


IMORGON: Träffa Jaqueline och säkert flera.. sen typ blogga? Haha vet inte! vi får se!


Haha förrätten igår, var ganska så gott :)

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: