wow, what a night!

Igår: Min kära vän Pontus fyllde 16 och vi firade honom lite sådär hemma hos Elsa igår. Det var asnice, och vi var ganska så många. Det gick lite överstyr för vissa men det var en jädrans lyckad kväll. JÄVLA mycket garv och sjukt mycket tårar ska ni veta, inget jag säger ut i bloggen dock.

Vi kom hem rätt så sent, eller rimlig tid och vi var typ 6 pers som sov hos mig, i min lilla rövarkula (mitt lilla rum) Men mysigt vare!

Idag: Har sovit runt typ 2 timmar bara, är helt jävla död! Killarna och jaqe drog för typ en timma sen. Idag ska jag handla golv, färg o hela köret till mitt nya rum! PANIK, jag är så jävla trött. Har ingen ork till det egentligen, men bättre att få det gjort så snarast som möjligt.

Ja det är två killar. Nej dem är inte tillsammans. Okej, på sätt och vis, på facebook! Men bara driv, hahahahhahahahahahahha så jävla klockrent! Ja, jag känner dem. Dem strulade på tolvslaget för att det var deras årsdag. Så jävla kul :)

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: