Svar på tal.. igen



men seriöst. dem 'kommer ihåg dig' bland typ flera miljoner tjejer? nej inte precis. men jo som du säger, jag kommer tro vad jag vill. och nu om det nu är sant, ursäkta mig ;)

Svar: Ja, dom kommer ihåg mig! Det är inte så värst många fans i Sverige och tro mig,
dom håller ju koll på fansen vartifrån vi kommer osv. Och det är inte så konstigt att
dom kommer ihåg oss när jag och mina kompisar träffade dom varje dag både på dagen och
på kvällen första gången och andra gången dom var här, när ingen annan visste om hotellet
så är det inte så konstigt att dom kommer ihåg oss, eller hur? Som när Zayn sa till mig
'Nice new haircut!' när jag hade klippt lugg och inte träffat honom på två veckor?
Vet inte ens vad jag försöker bevisa, men det är sånna här kommentarer som gör en rätt
så irriterad. Men som jag sa, du har all rätt att inte tro, så jag låter dig ;)



KOMMENTARER

- Linnea

HAHA! Asså vad försöker dom bevisa?!

Jag tror väll inte 100% på det du säger men jag behöver för fan inte kommentera det!

Vad tror hon/han att du ska säga "okej, jag ger mig, jag ljög" (om du nu gör det ^^)

2011-07-13 @ 19:09:42
- cajsa

Men nu får jag damp. Om du har ngt positivt att säga. Säg det. Om du har ngt negativt. SHUT THE FUCK UP. OK HATERZ?! Bara för att du/ni (not u Ronya) är den galna typen av fan springer runt oh skriker eller ngt liknande så är det svårt att tro att det som har hänt Ronya. Själv så känner jag Ronya lite nu oh hon är sjukt lugn medans jag har kompisar som själva springer runt som kannibaler och de tror inte på vad Ronya har skrivit i sin blogg och sagt. Men jag VET att detta har hänt för jag själv är lugn runt dom. Så ni får fan ta och skylla er själva. hejdå x btw ses typ nästa vecka :D x

2011-07-14 @ 01:28:40
URL: http://snicks.blogg.se/
- Anonym

har hört att du sagt till fans att dom är i en studion, medans ni själv vet att det inte är sant. Tillexempel om studion vid saluhuset, om 1D va där lurade ni ditt fans som frågat er att dom är i till exempel Cosmos.

2011-07-14 @ 21:46:39
- Elelta :)

Ronya , du är grymt fin :)

2011-07-18 @ 17:09:16
URL: http://eleltatella.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: