Svar på tal



har hört att du sagt till fans att dom är i en studion, medans ni själv vet att det inte är sant. Tillexempel om studion vid saluhuset, om 1D va där lurade ni ditt fans som frågat er att dom är i till exempel Cosmos

Svar: Det här är bland den mest värsta lögnen jag någonsin hört! Har fått så mycket skit för
något som jag och min kompis inte ens gjort. Förstår inte ens vad grejen är med hela den här 'lura bort fans'.
För jag har aldrig lurat bort någon, och tro mig så jävla idiotisk är jag inte. Och du som sitter
och skriver det här anonymt är så jävla feg som inte ens skriver sitt namn heller.

Du vet inte ens vad som hände,  du går bara efter ryktenoch ut efter vad alla dessa '1D fans'
som tror sig veta vad som hänt fast dom egentligen inte vet. Och dom här tjejerna som blev
'BORTLURADE' har kommit upp med den här historien och även skickat in den till en jävla blogg,
en historia som inte ens är sann.

Förstår mig inte på sånna fans som vill skapa bråk  och orsaka något sånt här mot oss bara
för att dom tror sig att vi LURADE iväg dom, när vi i självaverket inte gjorde det. !%#&"¤& GAH!

Boys-cute-harry-styles-liam-payne-louis-tomlinson-louistomlinson-favim.com-42046_large

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: