Svar på tal



1.Bullcrap, gud va du hittar på!

2.herregud.... överdriv... ja så klart att ajg tror på det tramset,
försöker ni säga att dom e så dumma att dom bjuder in främlingar till sitt hotell rum? bullshit..

Svar: Ni var inte där så du vet inte hur det hela gick till? Nu kommer det få mig att låta som om att
jag skryter, vilket jag inte vill göra utan jag ville bara berätta om min 1D experience den natten.
Och jag kan helt ärligt säga, ja Niall tänkte bjuda upp oss till hans hotellrum ifall vi blev utkickade,
och det är sant! Överdriv eller inte, tro vad ni vill. Men jag var där, likaså mina två bästavänner och
sånt här är ingenting man direkt ljuger om. Men som sagt, ni som läser det här får ju tro vad ni vill! :)
Det är inte så att jag ber er att tro på mig, för det bryr jag mig inte om ni gör eller inte. Jag ville som 
sagt bara skriva min experience för att några läsare ville veta hur min experience gick till!



KOMMENTARER

- jovana

men seriöst. dem 'kommer ihåg dig' bland typ flera miljoner tjejer? nej inte precis. men jo som du säger, jag kommer tro vad jag vill. och nu om det nu är sant, ursäkta mig ;)

2011-07-13 @ 17:03:37
URL: http://jovanapavlov.devote.se
- jovana

men seriöst. dem 'kommer ihåg dig' bland typ flera miljoner tjejer? nej inte precis. men jo som du säger, jag kommer tro vad jag vill. och nu om det nu är sant, ursäkta mig ;)

2011-07-13 @ 17:03:37
URL: http://jovanapavlov.devote.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: