Never say never 3D

Vann biobiljetter på gaybloggen.com och såg alltså never say never 3D idag med Alice. Asså jag vet inte vad jag ska säga. Är helt jävla mållös. Grät i princip hela tiden. Det rann även tårar ner på bröstet på mig för att jag grät så jävla mycket. Det bara rann och rann hela tiden, och ja, det var glädjetårar! Så otroligt bra film, inga ord. Kan inte vänta förens premiären här i Sverige den 23 mars, fy fan jag kommer gråta och dampa.. hehehe!

Jag vet inte direkt vad jag ska säga om filmen. Det är ja, helt klart den bästa filmen jag sett. Jag grät som en dåre så fort filmen började, då det stod liksom intro texterna? Förstår ni hur mycket jag måste gråtit efteråt? När filmen väl var slut grät jag fortfarande men det lugnade ner sig. Sen när vi kommer ut och börjar prata om filmen börjar jag stört lipa än en gång. Så jävla fin film.

Jag har mina favorit stunder i filmen som t.ex när han sjunger common denominator, never let you go, DOWN TO EARTH (favoriten) och även fler scener där Justin mår dåligt, hans pappa gråter, hans farfar gråter, pattie och vänner pratar om honom. Dem visar även så sjukt många gamla klipp och även helt osedda klipp. Helt sjukt hur mycket en film kan påverka en så pass mycket.

Är fortfarande alldeles rörd och har en klump i magen av att lyssna på hans musik. My bieberfever is taking over.. Som gaybloggen han själv beskrev: Tårarna rann konstant sen klockan 15.15, totally true.

TACK AMIR GAYBLOGGEN FÖR BILJETTERNA! YOU'RE THE BEST!

Justin-bieber-never-say-never-4001_136005100_largeJustin-bieber-never-say-never-4001_136005100_large

KOMMENTARER

- siri

får man se Justin gråta i filmen? kan inte vänta tills jag får se den! är galet ´taggad! kärlek <3

2011-03-16 @ 16:32:21
URL: http://barasiri.webblogg.sewebblogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: