OH MYY BIEBER!

Kan inte förklara den här dagen! Jag pontus edvin tessi och elsa är i t-centralen och ja, nu förklarar jag kortfattat. En bil kör förbi och i den sitter sebastian krantz m.m. Sebastian pekar med fingret att vi ska följa efter honom så jag tessi och elsa SPRINGER efter.

När vi kommer fram ser vi lila mattan, alltså gala premiären till never say never. Skakis som fan blev vi. Sen kommer nån fram och säger att vi får komma in och se filmen trots att vi inte var med på listan och inte hade några biljetter!!!

VI fick förfan purple glasses, två affischer, goodie bags med massor av saker i och JA! JAG dog. Tredje gången gillt nu never say never 3D på onsdag. ÄR GALET TAGGAD! Tog även bild med Sebastian och Gaybloggen, pratade även lite med Sabi o så.  BILDER KOMMER!!

Hejsan!  Som ni säkert vet så är Justin Bieber på sin turné just nu. Han kommer inte till Sverige men om vi verkligen försöker så kanske han  kommer hit nån gång i år. Det är inte en jättestor chans, men Never Say Never, right?  Så jag tänkte att om vi gör en video, där vi berättar hur  mycket vi älskar honom och varför vi vill att han ska komma hit så kanske dom planerar in en resa till Sverige snart!  Så filma er när ni sjunger,  dansar, pratar eller vad som helst.  Eller ta en bild där ni håller  upp en lapp eller nåt där det står typ  "Please come to Sweden!" eller nåt sånt.  Skicka in din video eller bild till  litchibieber@hotmail.com  och sprid det här till alla svenska beliebers! För vi vill ju att Justin ska komma hit, eller hur!? Dåså! Var kreativa och va en del av det här projektet! :) Men det viktigaste... Ha kul! Och övertyga Justin och hans team att dom ska komma hit snart. Berätta hur fint det är här i Sverige,  berätta om hans svenska fans,  förklara varför han ska komma hit.  Vi kan klara det här! Bara det är många som hjälper till.  Så sprid detta på bilddagboken, facebook, twitter eller om ni har nån blogg. Överallt!

KOMMENTARER

- A~

Asså du har sjuuuukt tur i allt! OMG! Önska jag var du ^^

2011-03-22 @ 17:21:53
URL: http://peaceoutgirl.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: