Sleep is good - oh yes!

Kolla tiden på inlägget, inte bra Ronya, inte bra! Är sjukt trött, har skrivit 4 stycken bieberdream kapitel (tidsinställda inlägg) och är galet trött. Helt SJUKT! Kommer inte orka upp imorgon, vilket jag tyvär måste ändå, hehe! Ska vara med Jaqueline imorgon och vi ska förmödligen dra hem till Pontus o senare ska vi sleeeeeeeeepa hos mig.

Ikväll har det varit helt GALET. Orkar inte ens berätta om vad som hänt. Men iallafall, Jag, Pontus och jaqe kollade på film hemma hos mig, vi såg Charlie St. Cloud (underbar film). Vid filmens slut ringer min syster och gråter och är jätte ledsen och vi springer ut och hjälper henne och hennes kompisar. Inget jag tänker ta på bloggen tyvär, to private.

Nu blir jag bara TRÖTTARE och tröttare av att skriva allt det här om att sova blablabla, för sängen väntar på mig just nu. Hörs imorgon bitches. Godnatt!♥♥


Tumblr_lfsz4ifuxu1qzfq3xo1_500_large

KOMMENTARER

- Anonym

varför publicerar du då inte 70 ?!?! ..

2011-03-06 @ 12:58:27

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: