Sleepy



Här har jag spenderat nästan hela eftermiddagen/kvällen. Suttit vid bordet varit inne på datan + pluggat. WOW, är galet trött men nu är jag inne på datorn i mitt rum som vi äntligen ställt in! Har laddat ner lite Jersey Shore som jag ska kolla på senare ikväll på min bärbara DVD efter att jag pluggat lite till. Men nu måste jag kila.

Kommer somna med ett leénde på läpparna än en gång, för idag vann jag en till tävling och ska få mitt tredje par purple glasses, avundsjuk? Haha, GODNATT på er!

KOMMENTARER

- Anonym

Skulle du inte kunna sälja ena paret? Vi e hur många beliebers son helst som jätte gärna vill ha ett par och du har lixom 3?

2011-03-22 @ 23:21:05
- Anonym

Var vann du dem denna gången? Vet du om det är fler ställen man kan vinna dem?

2011-03-22 @ 23:23:52
- sarixxx

Hej, fixar du designer?

tacksam för svar, kram!

2011-03-23 @ 10:11:08
URL: http://sarixxx.blogg.se/
- simone

kan du inte sälja det ena paret? :)

2011-03-23 @ 12:22:48
URL: http://onlymeep.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: