Stayed home anyway

Fick stanna hemma ändå idag. Eller fick och fick, är lite tvungen. Mår sjukt piss och ja, jag kan inte äta för att jag är så tjock i halsen. Så jag får bli mätt på varm choklad och té för tillfället.

Som ni vet har jag tappat min mobil och pappa kommer förmodligen hem med en ny idag. Det är en billig liten rackare men ändå, bätttre än ingenting? Jag ska ha den för tillfället å sen får vi se, kanske en iphone? :D

Ska lägga mig ner och kolla på Jersey Shore nu o krya på mig, hehe! pusssssss

778474-9-1293042851824_largeTumblr_liduk6n5wn1qbqfivo1_500_large
Åh, jag älskar Vinny och Snooki :) Så sjukt söta!! 
å kan inte Vinny för en gångs skull bara skaffa ett seriöst förhållande med henne? I know he want to...


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: