Today n' tonight

Igår var ändå rätt nice, bara att polisen kom typ vid elva och det började med en liten polis bil, två bilar.. sen stora truckar, tillslut tre truckar blablabla. Men det var kul. Som tur gjorde dem ingenting, förutom att dem tog all dricka som sågs o ja, sen skickade dem ut alla vid typ tolv tiden.

Senare åkte vi till donken och var där ett tag, där träffade vi även på Sara och Maj. Vi var där och sedan drog jag, aksel och jaqueline hem till mig för att SOVA! Eller jag sova, dem låg å snackade i typ evigheter haha.

Idag blir det fest.. igen. Haha, love to parteyyy! Men iallafall, vet inte vad jag ska hitta på nu under eftermiddagen å så, men hittar väl säkert på något.

Min syster och hennes kompisar + min mamma for iväg till Paris idag. Dem ska se Justin Bieber, fett avundsjuk är jag faktiskt. Även fast jag ska se honom nästa vecka i Danmark, men ändå. Hehehe!

Förlåt för tråkigt och långt inlägg. PUSS

Black-and-white-photography-love-hearts_4_large

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: