Yesterday and today

Har man inte världens bästa mamma att när man kommer hem och är vrålhungrig ger hon mig en låda, och man undrar vad kan finnas i den? Å gissa vad som låg i.. SUSHI! Oh em gee, gott som fan var det. Igår var jag på fest, eller fest och fest vet jag inte om jag kan kalla det, men vi var hos Pontus i hans gamla lägenhet några pers, det var väl trevligt.

Idag har jag varit med Tessi och vi rökte vattenpipa i en as äcklig tunnel. Senare träffade jag Pontus och Jaqueline och vi drog till Anton för att göra honom sällskap på sjukhuset nån timma, o det var trevligt. Även kul att se honom så glad o pigg, tillskillnad ifrån så som jag vet att han har mått, och fick även höra att han kommer hem inom 1-2 veckor nu istället för typ mer än 3 veckor. Jippie!!

Tumblr_li7lplx1g51qbg9lpo1_500_large

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: