4 Maj 2011


Jag, Justin & filmen Paul.

Kört bowling idag då med tjejerna i klassen, våran lärare betalade. Eller rättare sagt skolan betalade, hihi.
Det gick sämst, eller fick ju fyra strikes men kom ändå sist! Det roliga var att han som jobbade där visste att
jag gillade Justin Bieber (orkar inte dra storyn) och han satte då först på Baby och det är lite komiskt för att i
musik videon så är det ju i en bowlinghall och nu var det baby när vi spelade? Så vi freakade ut lite (Jag och Alice)
Sen fortsatte spellistan rulla och sen när vi skulle lämna banorna bytte han spellista till någon helt annan musik,
lite gulligt faktiskt!

Efteråt träffade jag Pontus, Nikie, Fred och Niklas en snabbis på zinken, sen drog jag och Pontus hem till mig.
Eller först köpte vi fyra paket remmar och sen drog vi hem till mig för att kolla på en film som vi inte hann se
klart :( Men den var ganska så rolig, den heter 'Paul' och påminner lite om E.T. om ni kommer ihåg den alien 
filmen? Aja det var lite mys, den var bra trots att vi inte hann se klart!

Ska vara inne på datan ett litet tag, äta lite och sedan måste jag plugga. Fucking matte nationella prov imorgon,
är fan lite rädd. Har redan känslan av ett stort jävla IG på provet :(

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: