America is way to far away

Tumblr_llhwddn53r1qd8grqo1_r1_500_large
And I'll never let you go!

Haft tråkig orientering idag -.- är helt slut! Sen varit utanför hotellet och försökt träffa One :)
Träffat Niall, Harry och Liam dock. Sen pratade vi med Paul ett tag och vi får se vad som händer
ikväll, kan inte säga någonting nu för inget är säkert men vi får väl se ;)

Tessi ska sova här och även Jaqueline. Vi får se vad som händer ikväll, kanske Långholmen eller någon fest.
Men kul ska jag försöka ha iallafall, trots att min one direction experience typ kanske är över.
Känns så sorgset. Alla sena kvällar själva med dom utanför deras hotell som nu alla vet om.
Kommer aldrig få chansen igen att kunna umgås sådär med dom själva som jag, tessi och sara gjorde,
för nu vet alla om hotellet. Så därför är jag ganska så nere, eller rätt så nere. Men vi får väl hoppas att Paul
fixar det hela.

Är trött på alla som tror att jag ersätter 1D med Justin. NEJ NEJ NEJ är då svaret.Ni måste själva sätta er i min lilla situation. När mina idoler väl är i Sverige är det såklart att det är dom jag lyssnar på som mest och håller mig mest till, speciellt nu när jag typ känner dom också. Jag typ skakar när jag skriver det här, för jag är ledsen att dom nu ska åka till Amerika och jaa :/. Så om Justin nu skulle vara i Sverige, och ifall det nu var Justin som jag skulle ha lärt känna den senaste veckan så skulle jag vara precis som förut fast bara liiite mer galnare + uppdatera hela tiden. Men nu vet ni,så säg inget om att 'justin gått bort i vinden' för det har han inte, och inte jonas brothers heller. They will never go away with the wind.

KOMMENTARER

- tessi

<3

2011-05-20 @ 19:06:16
- Nicolina Jovic

svar: ah hörde det. julle var där kl sju o typ grät för att hon missade dem med ngn timme :(

2011-05-22 @ 18:14:54
URL: http://takemytime.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: