Battle Los Angeles


Battle:LA, Chicken Nuggets & Fysik böcker.

Jahapp, då var snart denna dag över! Mådde jätte dåligt i skolan och gick hem, var nära på svimma och
kände mig jätte konstigt. Sara fick helt seriöst hjälpa mig att gå hem så hon följde med mig.
När jag mådde bättre rörde vi oss mot  en grill i närheten av mig och köpte chicken nuggets!

Sen drog Sara och Pontus kom hem till mig och som vanligt kollade vi film och åt remmar hihi.
Vi såg Battle Los Angeles som vi väntat i förgäves på att få se.Den var faktiskt bra, lite sorglig också!
Förstod inte vissa gånger så 'experten bredvid mig' fick förklara typ hela filmen, haha.

Nu har Pontus dragit för ett tag sen och ska nu äta, sen efter det plugga typ hela natten. Har en fysik
uppgift  som som sagt ska vara inlämnad imorgon!

KOMMENTARER

- Tess

Har du pojkvän? :)

2011-05-04 @ 13:08:09

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: